Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: 325, krzyzowka, xl

Krzyżówka XL [325]
Autor Wiadomość
Zabicka1987 
Stały Bywalec


Dołączyła: 03 Lis 2016
Posty: 77
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2016-12-27, 20:44   

Dzis 3stz numer 043 30zł i numer 040 100zł :shock: prubowalam wlozic zdjenca ale nie ide mi wlozic
Ostatnio zmieniony przez Zabicka1987 2016-12-29, 10:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Krzysiek1989 
Mistrz typowania
NEVER GIVE UP !



Wiek: 27
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 6320
Skąd: Gorzów Wlkp.

Wysłany: 2016-12-27, 22:29   

Zabicka1987, Gratulacje.
A zdjęcia na forum trzeba zmniejszać przed wstawieniem wtedy pójdą normalnie.
 
 
     
Zabicka1987 
Stały Bywalec


Dołączyła: 03 Lis 2016
Posty: 77
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2016-12-28, 10:42   

Tak mi sie udalo
Dziekuje Krzysiek 1989

20161228_104115-1.jpg
Plik ściągnięto 72 raz(y) 412,7 KB

 
     
pajak1984 
Boss


Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 811
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2016-12-28, 17:16   

gratki stówki
 
     
aniawawa 
Wymiatacz


Dołączyła: 25 Lut 2014
Posty: 543
Wysłany: 2017-01-02, 17:01   

Ktos orientuje sie czy sa moze 'gorace przedzialy'???
 
     
Krzysiek1989 
Mistrz typowania
NEVER GIVE UP !



Wiek: 27
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 6320
Skąd: Gorzów Wlkp.

Wysłany: 2017-01-02, 19:29   

aniawawa, Latem w pociągu :-P
 
 
     
grajus86 
Bywalec


Wiek: 30
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 72
Wysłany: 2017-01-02, 20:20   

aniawawa napisał/a:
Ktos orientuje sie czy sa moze 'gorace przedzialy'???

Jak ktoś puści bąka w autobusie i są pozamykane okna :lol:
 
     
Zabicka1987 
Stały Bywalec


Dołączyła: 03 Lis 2016
Posty: 77
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2017-01-04, 18:48   

Nie wie ktos jake sa zwroty calej paczki ? Nie wiem czy kupic cala czy tylko po pare sztuk
 
     
ER33 
Boss
Emergency



Dołączyła: 04 Lis 2015
Posty: 2146
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-04, 19:00   

115 zł lub 120 zł -> to gwarantowany zwrot z całej paczki Krzyżówki XL :-)
 
     
Krzysiek1989 
Mistrz typowania
NEVER GIVE UP !



Wiek: 27
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 6320
Skąd: Gorzów Wlkp.

Wysłany: 2017-01-04, 19:52   

Zabicka1987, Ja bym skubał na Twoim miejscu po parę sztuk ;-)
 
 
     
Zabicka1987 
Stały Bywalec


Dołączyła: 03 Lis 2016
Posty: 77
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2017-01-04, 21:52   

Ok dziekuje za odpowiedzi ;-)
 
     
renifer82 
Nowicjusz


Dołączył: 18 Lip 2016
Posty: 5
Skąd: Koszalin/Słupsk
Wysłany: 2017-01-05, 13:44   

mój pierwszy raz w XL :-)

20170105_123745.jpg
Plik ściągnięto 72 raz(y) 821,03 KB

 
     
Zabicka1987 
Stały Bywalec


Dołączyła: 03 Lis 2016
Posty: 77
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2017-01-05, 14:14   

Ladna stowka gratulacje
 
     
Krzysiek1989 
Mistrz typowania
NEVER GIVE UP !



Wiek: 27
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 6320
Skąd: Gorzów Wlkp.

Wysłany: 2017-01-05, 19:03   

Gratuluję renifer82 :-)
 
 
     
Kiepski 
Wymiatacz



Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 311
Skąd: KRK
Wysłany: 2017-01-10, 11:58   

Stan na 10.01.2017 g. 11.36
3 x 85000zł
3 x 10000zł
61 x 1000zł
1 160 x 100zł
8 540 x 30zł
13 833 x 20zł
8 995 x 15zł
24 558 x 10zł
121 606 x 5zł
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Krzyżówka IV
Pomarańczowa
kolektor Zdrapki - archiwum 183 2011-05-30, 09:23
aos
Brak nowych postów Krzyżówka V
Niebieska i Zielona
Jacek2 Zdrapki - archiwum 318 2012-07-16, 09:15
voytek
Brak nowych postów Krzyżówka XL [287]
Davidolv Zdrapki - archiwum 94 2015-11-11, 12:43
grzybek
Brak nowych postów Krzyżówka [368]
grzybek Zdrapki - aktualne w sprzedaży 44 Dzisiaj 16:41
grzybek
Brak nowych postów KRZYŻÓWKA ( 3 edycja)
Magdalena13 Zdrapki - archiwum 142 2010-11-15, 18:34
christ
Brak nowych postów Krzyżówka 227
kolektorka Zdrapki - archiwum 84 2013-08-08, 13:51
mati09183
Brak nowych postów Krzyżówka XL [270]
Sebastian_O Zdrapki - archiwum 130 2014-12-12, 22:36
adam_b_
Brak nowych postów Krzyżówka [303]
Nicki Zdrapki - archiwum 87 2015-11-11, 12:42
grzybek
Brak nowych postów Krzyżówka [336]
fl4vvless Zdrapki - archiwum 134 2016-10-15, 19:11
Morrison44
Brak nowych postów Krzyżówka XXL
kolektor Zdrapki - archiwum 332 2012-06-05, 19:38
badi33


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template lotek destined to forumlotto.net

Grupa duzylotek.net : lotto Multi Multi Polecamy : Lotto przez Internet

stat4u